HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Kult America

Taste Testing Turkish Sweets [Kult America]

10580 ratings | 572473 views
On today's episode I travel to Istanbul Turkey to try their many amazing sweets, candies, and desserts. My favorite was baklava! ★★★ CONTACT ★★★ Email: [email protected] Official Site: http://www.socash.xyz/ Facebook: https://www.facebook.com/RySocash
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3021)
Ceylinnaz Keskinkaya (6 days ago)
Tatlı yiyecekler
Banu Gürsoy (29 days ago)
Sensin yapış yapış 😒
Zeynep Sena Demirbaş (1 month ago)
Süper video
Fulya Karakaya (1 month ago)
🇹🇷
Vestel Venus (1 month ago)
You visit to Türke and visit to medyakraft oha diyorum
Ayşe Altay (1 month ago)
İskender ye en iyisi.
Ezgi öztatar (1 month ago)
adana kebap
Bircan Maraz (1 month ago)
Gece saat 04:04 canim cekti got
asowichy (1 month ago)
Try kazandibi, gullac, asure, go to çiya
Emir Karataş (1 month ago)
Realy your face has no emosions
Yusuf Games (1 month ago)
Osmaniyeliyim Osmaniyenin fıstığına bayılırım fıstığıyla meşur
Hidayet Tekcan (1 month ago)
Oha diyorum
lines lashes love (1 month ago)
You called every one baklava but it is not. For example the triangle one is şöbiyet.
darkrider95 bilmemney (1 month ago)
dude your first try not baklava :D
İlk yediği baklava değil fıstıklı kadayıf
Eyüp Mirza Akıncı (2 months ago)
kunefe dondurmali test et o en guzeli
beytullah yavuz (2 months ago)
Yoruma türkler cöksün turkay
Rıfkı (2 months ago)
ırmahının akışna olurum turkiyem
Master Gaming (2 months ago)
OHA DİYORUMDAN GELENLER +1
Elifnaz Şahin (2 months ago)
O kadayıf ya
Damla & Zeynep (2 months ago)
Hi! Good video and I'm from turkey. :)
YusufTuğçe Yılmaz (2 months ago)
Oha diyorumdan gelen +1
Damla & Zeynep (2 months ago)
+1
guzel kiz (2 months ago)
turkish food künefe you eating (i dont speak engilish soryy)
betül ç. (3 months ago)
Karaköy Güllüoğlu♡♡
Arda Altın (3 months ago)
BAKLA VA YİYİO
esra ates (3 months ago)
Tavuk göğsü yemelisin! onuda seveceğinden eminim
Berlinden Selamlar ! (3 months ago)
You should try "Kazan dibi, Kemal Paşa, Şekerpare"
Berk Kırdı (3 months ago)
You ate first is not baklava.It is kadayıf. Turkey has a lot of different kind dessert.
fikret öztürk (3 months ago)
epic video türküm :D
you shoukd eat kazandibi
kubilay polat (3 months ago)
I am a turkish and anteplied pistachio baklava belongs to antep for the reasonthat it is green because it is fıstık misunderstant please
Onur BOZADA (3 months ago)
First one isnt baklava btw
mzffrztrk (3 months ago)
herkes türk bune abi fewrfwewef
Mustafa Celik (3 months ago)
hello
Kuziler öztürk (3 months ago)
Türkler her yerde
gökhan yıkan (3 months ago)
2cisi maras ıce creammm
Ali Acar (3 months ago)
Ama bu kadayıf
KiNg KeRem (3 months ago)
You should eat künefe and first one isnt baklava its name is kadayıf
bon bon (3 months ago)
I love you I m turkish I love you oha diyorum I love you yap yap
FNaF bonnie TR (3 months ago)
Oha diyorumdan gelenler 1+
Taha Kayra 2006 (3 months ago)
Turkish Power
Buse Dumanlı (3 months ago)
Get a bi heart please
FNaF bonnie TR (3 months ago)
Buse Dumanlı yuh boyle bir videodadami kalp istiyosun
Buse Dumanlı (3 months ago)
Great I Buse
bay NUGGET ¿ (3 months ago)
TÜRKÇE KONUŞ LA
FNaF bonnie TR (3 months ago)
bay NUGGET ¿ guldum jsjssjsssjsjsjsjsj
Animator Jeff (3 months ago)
Baklava diyo ama değil xd
Eymen Atıcı (4 months ago)
Oha diyorum'dan gelenleri görelim :D
FNaF bonnie TR (3 months ago)
TÖBE OYUNCU ben
deli oyuncular almn (4 months ago)
I love Ryan ❤❤❤
SÜPER VEHİCLE (4 months ago)
you ate hıyar / cucumber ?
Duran Yanik (4 months ago)
Are Turkish Baklava is deliciocus?
berat teğmen berat (4 months ago)
2018 den gelen
Nadire Güven (4 months ago)
Baklava candır lakin fazlası zarardır baya yedin lokumlarda dediğin gibi amerikan şekerlerine benzemez onun o tatlı tadını başka şekerler vaya tatlılar vermez türkiye işte böyle bi yer biz bunlara şükrediyoruz 👌👍🖒👏
Ege Tuna Özsoy (4 months ago)
ilk yediğin kadayıf :D BAklava Diyor
yenigül kurt (4 months ago)
Slm
FNaF bonnie TR (3 months ago)
yenigül kurt slm
Arif Demir (4 months ago)
TR TR TR TR TR
OxyGeN Pw (4 months ago)
Tulumba tatlısı.İts Amazing
Genç Abi (4 months ago)
He is eating künefe bu arada 0 ingilizcem
myhalilben TR (4 months ago)
That's your likes is Turkish peoples .
prenses Naz (4 months ago)
Ilk yediği baklava değil pismaniye
FNaF bonnie TR (3 months ago)
Naz ' ın diyarı yanindada baklava var
Gerçekçi OyunTR (4 months ago)
abi benim yemedigim baklava cesitinlerini yiyo asdasd
Enes Turan Ateş (4 months ago)
El Turco's buraları Fettehtmiş
Aybars Tunç (4 months ago)
Canım çekti
oyun evi (4 months ago)
baklavadeğil kadayıf salak
FNaF bonnie TR (3 months ago)
oyun evi lan nerden bilsin yabanci
Doruk Cankay (4 months ago)
WHAT ? BUDANE ???????
Doruk Cankay (4 months ago)
Mangal puşur benim ingilizcem öyle:)
Minecraft Oyuncusu (4 months ago)
mk turkler bastı
şarkılar babası (4 months ago)
Yuh ucuz şeylere pahalı diyor yuh ya 10 veya 20 TL lik şeylere pahalı diyor
şarkılar babası (4 months ago)
Helo !) ;)
Animasyon (4 months ago)
first food is not baklava
Animasyon (4 months ago)
first food is kadayıf
GameOVER- OSMAN (4 months ago)
Amk onun yediğini ben yemedim
NİSA 'nın GÜNLÜĞU (4 months ago)
Baklavayi sevenler +1
Okéanos MSP (4 months ago)
O ilk yediğin Künefe .d Baklava değil! No Baklava! Yes Künefe fnjskdhsjfnbckshfdjkgf 😂
PiKacHu Reyiz (4 months ago)
LAN https://youtu.be/teji80z50Yg VİDEOSUNDAN GELDİM YORUMA BAKTIM TÜRK VARMI DİYE 0 TANE İNGİLİZ VAR :D
Zeynep Naz Yigitbas (4 months ago)
Kult America first food is not baklava
Burak Kayık (4 months ago)
Ben bunu biliyorum
adolf hitler (4 months ago)
Burdaki herkes türk aq yabancı yok adam sonunda müslüman olacak(salakça cümle)
yiğit özer (4 months ago)
Bro <3 TÜRKER HER YERDE
ebru अभ्र (5 months ago)
Baklava diye kadayif yediginin farkinda mi acaba :)
90 gun (5 months ago)
O kadayif
Oarks Kerem (5 months ago)
I am from Antep Antep baklava eat pls good baklava
Devlet-i Aliyye (5 months ago)
This is not baklava its kadayıf.... man pls :)...
Medina HG (5 months ago)
*Afiyet 😂*
The bexmixsb (5 months ago)
Kalp kalp kalp türkiyeye Azerbaycan’a kalp❤️
Simply BKLVA (5 months ago)
Best baklava in the world! Buy baklava online now.. http://simplybklva.com , https://www.youtube.com/watch?v=S3g4rS2u5sI
Recep Aksoy (5 months ago)
You should try künefe
Oyun Odası (5 months ago)
13 YAŞINDAYIM 13 YILDIR TÜRKÜM ADAM BİKAÇ GÜNLÜĞÜNE TÜRKİYE YE GELİYO BENİM YEMEDİKLERİMİ YİYO VARMI LAN BÖYLE DÜNYA AMK ZENGİN
Mehtap Holat (5 months ago)
Mediacrafttan gelenler
Hoi! Ben Temmie (5 months ago)
Ben baklava yerken bölmem tek atarım :D
yorum yorum (5 months ago)
Lokum çok tatlı. delight very sweet
Elegrin (5 months ago)
Bro the first one is not the baklava. It is the different kind of turkish dessert. It is kadayıf.
Pisliq1212 Yakam (5 months ago)
No baklava kadayıff
Hatice Berberoglu (5 months ago)
Dolma yı dene bence çok lezzetli dir
Ölümcül Gamer (5 months ago)
Herkes o ha diyorum dan gelmiş
Ömer (5 months ago)
adam türkiyeyi türklere tanıtmış.. yorumların hepsi türk
ahmet oktar (5 months ago)
İNŞALLAH SENİ TURİST DİYE KAZZIKLAMAMIŞLARDIR
Efe Kürşat (5 months ago)
Oha diyorumdan gelenler
Hüseyin E (5 months ago)
"Künefe" is the best turkish delight
Sıla Çelik (6 months ago)
bence Türk olmalı
KANAL KAPATIKDI! (6 months ago)
Mangal yap aydın bare😘
Belalı Kanal (6 months ago)
Adama baklava diye kadayıf vermişler
Deniz Ruzgar (6 months ago)
yosundangelenler +1

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.