HomeХобби и стильRelated VideosMore From: NewSong

106 Best Funny Results When you ask Help God's Photoshop 2018

10788 ratings | 1078620 views
Best of James Fridman 2018 Subscribe my channel for a new video every day PLEASE HELP ME FOR DREAM OF 100.000 SUBSCRIBE: https://goo.gl/eddjOX Thank For Watching Wimd More video : ❤️ 50 Funniest Pranks Ever 2018 - Best Joke of all time ☺ https://youtu.be/0wtvJ7D2eME ❤️ 80 Incredible Shadows That Will Tell different story https://youtu.be/YS6MqTDk6qU ❤️ 10+ Older People Failing At Technology and Social Media Impossible Not To Laugh https://youtu.be/Y3Uz2VHGnh0 ❤️ 70 Funniest Ads Placement Fail and smart - Right Ads Placement moment 2017 https://youtu.be/Yi9nPXLFSKE ❤️ 75 Funniest pranks ever 2017 - Best Joke of all time ☺ https://youtu.be/JtFgt6QogVg ❤️ 200 pictures Funny coincidence and optical - Right moment pics compilation https://youtu.be/hV-0AcblJBY ❤️ 150 Ultimate People That Had One Job And Failed - Funniest Jobs Fail 2017 https://youtu.be/gnnMOgFJ0dA List music: --------------------------------------------------------------------------------------------------- See more at : 1. Funny fail pictures : https://goo.gl/vDhCnQ 2. Knowledge : https://goo.gl/73KM3A 3. Funny animal pics: https://goo.gl/qVSmmY ----------------------------------------------------------------------------------------------------- #newsongchannel #funnyfailpics #funnypics
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (929)
Nawas (4 days ago)
1:27 hahaahhah "could you pet me in a bugatti"
Paul Hullah (7 days ago)
Lmfao
Mi Tilk (10 days ago)
Lol 4:42 had me crying 😂
young poptart12 (20 days ago)
What app to use to make pepole small
One Shot (23 days ago)
Говно
kiko Roxo (25 days ago)
how he make that????
Ad Victoriam! (1 month ago)
13:52 the spelling on this one gave me gay aids
youareonthetube1 (1 month ago)
intelligent humor. THANKS
Eddie Coleman (1 month ago)
James has clearly nailed every request with perfection. Good job James keep up the good work.
SANKET SONNAD (1 month ago)
Plz tell me the 1st music name
Son Geki (1 month ago)
Sure.
Jenna's vids (1 month ago)
The Eyefell Tower wtf
Prince Karma (1 month ago)
11:38 I'm not mad. It makes them cuter
mixwell1983 (1 month ago)
5:05 she is bangin
Falcondorf (1 month ago)
On one hand, there's people who think you're a god, and on the other, there's people who are incapable of doing a simple contrast adjustment, or even retaking a picture.
NEIGHT nEIGHT (1 month ago)
Always enjoy witnessing a true 'Chaotic Neutral' in action.. Cheers for the smart-arsed force of nature
Nightmelody777 (1 month ago)
1:13 goosh xDD dat pedo face tho xD 12:23 Jimmy rocks =) ^^ dat dude didn't deserve another pic lol xD
Nightmelody777 (1 month ago)
8:52 xD Ohhh he's sooo cold xD ^^' EDIT 10:47 like I said ... xD
Nightmelody777 (1 month ago)
dat teletubbies xD
Slimetastic Arts (1 month ago)
XDXDXDXD you are HILARIOUSSSSS! now i want him to do one of my photos
JohnLloyd Repolido (1 month ago)
Anyone can give me what app he is using?
CAPTINARWHAL45 (1 month ago)
Photoshop me into space XD exactly what I would do.
Chillaxed Chloe (1 month ago)
6:56 I remember I used to be scared of Thomas the tank engine theme song/entrance thing
Old but funny photos. Very predictable after a while though.
I Don't Know (2 months ago)
Which Music Used ??? Anyone
D.T (2 months ago)
The "Eyefell tower" how the fuck you can do a mistake like this one, please kill me....
Sušenka s nutelou (2 months ago)
3:55 no words XD
Joe Mary (2 months ago)
jewpeter 13:52
DEMXNYAK (2 months ago)
https://www.youtube.com/watch?v=ajkgkwGt4bc
J31C_PL4YS ROBLOX (2 months ago)
4:51 hahahahahahaha
mlp love shine (2 months ago)
im from Romania
mlp love shine (2 months ago)
2:15 hahaha haha trump ahhaaaaahagahahahahahah gasp hahaha
Culse (2 months ago)
why tf is WillNE’s wife the thumbnail.
Heidi Woods (2 months ago)
Why does she look like Millie bobby brown 0:05
Zaria Elliott (2 months ago)
1:45 was the most normal one
Squid Kid (2 months ago)
“Make me into a cat!” 😂😂😂
gacha girly :3 Tune (2 months ago)
He is such a legend he pranked ALBERTOOOOO
Pardo (2 months ago)
2:00
Dynamic Panda (2 months ago)
My mom yelled at me for laughing at this really loudly at 9.32 PM 🤣
EnderBlaze01 (2 months ago)
3:25 (S)he asked for soomething scary not something to get a heart attack :V
wolf wil (2 months ago)
9999 like
Summer Stardust (2 months ago)
5:55 is actually really cool
nospam 1950 (2 months ago)
Been a long time since I've laughed this hard.
Black Hat Ty (2 months ago)
I wonder how many people got angry when they saw their pics. I really want to know lol.
craftyman (2 months ago)
12:07 Anyone catch themselves thinking, "Aw come on... you're so pretty already!"
julius hibert (2 months ago)
Damn.... on one Hand this is funny on the other it scares me how full of shit and fake people are... geezes
Pick Amy TV (2 months ago)
Laughed so hard XD
2j OFICCIAL (2 months ago)
1:59 boobs❤💕💋💖
Olivier555 (2 months ago)
LOL ; but... shame on you at 11:44 : she's beautiful and deserved a piece of art :)
Olivier555 (2 months ago)
6:47 "Eyefell tower" instead of "Eiffel Tower" ROFL
Maizena Cookie (2 months ago)
My darlen you deserve an Oscar!
Guess What , Its me! (2 months ago)
5:49 **Everybody votes Twitter guy**
Tombo42 (2 months ago)
5:20 Mandela is smiling about the pic too xD
j6g Teeworlds (2 months ago)
can someone tell me what/who are those at 3:19
Podgorski37 (2 months ago)
4:24 top of corn dog or neck tattoo?
Avicity Of Tea (2 months ago)
1:20 wasn't bad...?
GabiQ (2 months ago)
00:07 minecraft 😂
Hogwarts Lover (2 months ago)
gi
Jeff Fawkes (2 months ago)
haHAA
11:59 😂😂😂
7curucusis (2 months ago)
IM DYING
Phiera (2 months ago)
6:50 Can we please talk about the fact that she managed to write "Eiffel" wrong? ^^
RafaelTV (2 months ago)
2018? lol
Monica Warden (2 months ago)
13:42 awww he is a good guy :)
Zxy echo (2 months ago)
James smoking weed 😆😆😆😆😆
Cherry (3 months ago)
Why do people keep sending him photos? XD
Luiz Otávio Lage (3 months ago)
Eyefell tower HAHA oh my gosh
RhaveRonabio (3 months ago)
3:31 xD
Mushkan S (3 months ago)
Bro tell me photo shop app name
S Young (3 months ago)
Just a rip off come on man
MystyMinded (3 months ago)
2:15 I have no words.
ProRobotMV (3 months ago)
0:37 wtf Did anyone notice something about the giraffe???????
The Rider Number 9 (3 months ago)
Hahahhahaha
eljuano28 (3 months ago)
The gene pool gets awfully shallow at the other end.
Jessica Reardon (3 months ago)
5:26 who noticed that the guy in the black wasn’t smiling and in the photoshopped version, he was
FuryFox (3 months ago)
4:02 is framed you can see the string honestly I don’t think most of these even used photoshop
Bad Villager (3 months ago)
Is a bitch James Fridman
Solar Gaze (3 months ago)
5:12 is the best one yet ehheeh
JustDOGE (3 months ago)
who th is james
Lukas Wackenier (3 months ago)
5:38 She knows what a Utahraptor is, but she can't spell 'nice'?
ffarkasm (3 months ago)
13:20 My favourite so far.
AndrosForever (3 months ago)
3:03 Piazza Signoria!
Okeh Mate (3 months ago)
6:13 I can’t stop laughing 😂
Marcus Hughes (3 months ago)
I felt like this video was testing my ability to read fast. I had to keep rewinding to read them.
Mugman mug (3 months ago)
TELETUBIES YAY!
XxInternetKatxX (3 months ago)
To be honest... Some of these are just sad you know...
GooglePlayerr 725XP (3 months ago)
Round face is beautiful ❤ I have oval face and I always wanted to have round face
Christopher Dibbs (3 months ago)
Your title makes no sense. It's not even English.
jelly puma (4 months ago)
*SAY NO MORE*
igehring (4 months ago)
Lots of pausings for exploding laughs... hahahaha
Smart Boì (4 months ago)
Jew-peter
Predominant Deliriam (4 months ago)
Some people who requested James for a photo edit have a bad English grammar and they used the wrong vocabularies the describe things so their photo ended up not so good but that was funny
jdjrjfjrkdktkfkf mama (4 months ago)
Who's James fridman
Mario & Luigi Retro Bros (4 months ago)
In the giraffe neck pun he should had edit he on an shop buying his photo Cause he said "can you shop my pic?"
Adam Karkoszka (4 months ago)
1:30 'can u pet me in a Bugatti?' lmao
RYPA190 (4 months ago)
music at 9:22 ?
Benny S (4 months ago)
1:31 you got me
Wolf gamer (4 months ago)
5:08 that girl is so evil
Lenuvide (4 months ago)
1:11 Gia Paige... TOP
Dad (4 months ago)
wtf is that spelling
Shp1int (4 months ago)
account @f0t0red in instagram is very funny
Keyboard Warrior (4 months ago)
That man is a genius! xD

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.