HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: enise

Marmaray projesi

2884 ratings | 1406310 views
İstanbul deniz marmaray proje
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (146)
Jobayer Ahmad (20 days ago)
سبحان الله💜💜💜💜💜💜💜
😁😱 😱👍 👍 👍 👍 👍
Elisângela Farias (1 month ago)
Projeto ambicioso parabéns pelo projeto
Shahnawaz shaekh (1 month ago)
O
Banoun Taha (1 month ago)
Wowo chofa einas fin wasalat o ntum mazal makadiyn tasybou ta zafat dil tariyk eil chaoriu fi Maroc
Edy Susanto (1 month ago)
wow...good job
Kaleem Khan (2 months ago)
Ok
Can Özkan (2 months ago)
Vinçle indireceğinize bu boru uzatin boşalt geç aq
Omer Arslan (2 months ago)
Belliki cehli mürekkep yani cehaletini bile bilmeyen yığınlar sürecek islam teknolojiye karşı değil din tüccarları karşı halkı din adına soyanlar her halu karda cebini düşünen yaratıklar fayda sağlamaz tahlikeli yaratıklar dır allah boşa yaratmadi onlarinda aklı fikri çalışıyor dünyevi hakları mevcuddur
emre emre (3 months ago)
12 yil once ..
selim hashani (3 months ago)
Vaybe türkie ne kadr cok ilerledi amanyayi bile gecti
şevket altın (4 months ago)
berber kasap boyacı ........doğal gazcı oldu 10 yıla kadar mantar gibi doğalgaz boruları patlamaya başlar yakında da marmaray denen şey de patlar i şeyler olur eiin japonu yapılan bir şey bozulursa insanlara ölürler ise intihar ediyo utancından bizimkilerin suratı eşeğin siki ile silindiğinden bozuldu derler
Badis Kebsisi (4 months ago)
👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️😊🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿
S.K JAIN LALITPUR (4 months ago)
Superb
Ivan Drago (4 months ago)
China shit commies
Mehaboob Peerjade (5 months ago)
Amazing job
unique Singh (5 months ago)
Video editing software name sir
Momoaty (5 months ago)
Bunu yapan turk muhendisler degil bunu bilin yani yan kore yada japonlar yapti bunu
nane limon kabuğu (2 months ago)
E ne olmuş yani taç mahalide türkler yapmış . Herkes herkese yapıyor ışte ne öyle bilin milin
Red PAIN (4 months ago)
Japonlar, zaten kısa bir filmi var japon animasyonu
Ihsan Tanha (5 months ago)
🤔wow
Rustic Kumar (5 months ago)
Kya kamal ki computerized hai
cuong nguyen (5 months ago)
Trình độ nước ngoài ko có tham nhũng nên công trình của họ làm xuyên được cả đại dương
DSI Frederick I (6 months ago)
abdülhamit hanın hayaliydi gerçekleştirmek abdülhamit hanın torunu sayın cumhurbaşkanımız recep tayip erdoğanna SAYESİNDE oldu(avrupa bizi kıskanıyor)CcC
yolplani (7 months ago)
marmaray saatleri, marmaray durakları https://www.yolplani.com/seyahat/tcdd/marmaray-duraklari/
emreK (7 months ago)
Allah razı olsun devletimizden
AC (8 months ago)
Cok süperiz biz! Gevurun kredilerinle gevur sirketlere köprü, tunel, havalimani yaptirmakda gurur duyuyoruz🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️. Kendimiz egitimsiz, bilimsiz mal gibi halk olarak bide alkisliyoruz bunu!!
Red PAIN (4 months ago)
Bu halimiz bile iyi yani hic avrasya tuneli olmayan insanlar var bu halimize bile şukredeceginize birbirizi kotuler negatif yaklasirsaniz ozaman tek başarımız laf olur
Red PAIN (4 months ago)
Ne desek ne desek bu ülkenin haline cefasına çilesine, dış devlet, politika, örgüt gibi emperyalist davalarından mı böyleyiz desek, evvel zamandan beri bu toprakların başına menfaat için geçen hükümetlerden mi desek, yoksa insanımız bilinçsiz ya da hiç bir icraate tenezzül etmiyor kafasını vermiyor, veremiyor ya da verdirtmiyorlar ? Mı desek. Her birinde ders vardır malesef ama şu hayat ne hileli bişeymiş bee akıl kör sağır oldu mu görse ne fayda işitse ne yarar.
Abdullah Sandıkcı (8 months ago)
Lan bu proje tamamlandı kullanilıyor be 😀😀😀
Hussy Nurhuss (2 months ago)
www Asian.tv.com.au
Aesth setre (9 months ago)
Yalnız su üstünden değil deniz içinden de değil inşaat. Suyla temas olmadı sadece denizin Altında ki toprak kısmından ilerlendi
Red PAIN (4 months ago)
Su geçmemesi temas etmemesi lazım yoksa kısa zamanda tünelin yüzeyi çürür
Red PAIN (4 months ago)
Çoğunlukla öyle olur zaten deniz deki bakterilere karşı titanyum bile olsa gene güvenilmez
Mehmet Demir (1 year ago)
s0ndalahaber
SofiSofi (1 year ago)
https://sefaofis.blogspot.com.tr/
Semiz otu Player (1 year ago)
Vay anasını be 11 yıl once
savas koca (1 year ago)
BERBAT ÖTESİ BİR İŞ VEDE SONUÇ ANCA AKEPELİLER BAŞARABİLİRDİ ZATEN
Red PAIN (4 months ago)
Türk mühendislerin işi degil bilesin
savas koca (1 year ago)
O KADAR UZUNSA KENDİNDE Bİ DENE ZEVKTEN ÖLECEN KODUMUN NEYİ DİYİM SEN İYİ BİLİRSİN LUGATIN GENİŞ UYDUR BİŞİLER ARTIK
Arif Gözüküçük (1 year ago)
? abi bu konuyuda siyasete bağladın ya ne diyim sana amına kodumun ÇEOMEARE Sİ
Vay be
Yusuf Bilge Yılmaz (1 year ago)
PROJEYİ BEĞENMEYEN YAVŞAKLARA SESLENİYORUM. ULAN İBNELER ORANIN İÇİNDEN KARINCALAR MI GEÇİYO. NE İSTİYOSUNUZ TAYYİP HEPİNİZE LİMUZİN Mİ AYARLARSIN AMK
Ozan Çalışır (5 months ago)
+ismail erdem helal gardaşım
ismail erdem (5 months ago)
+Yılan Serdar atatürk gidin halktan %200 vergi alın anasını belleyin mi demiş vergiyi bütün ülkeler alıyor vergi vermeyen vatandaşmı var ama akp hükümeti gibi kimse bokunu çıkarmıyor
Yılan Serdar (5 months ago)
kardeşim Atatürk demiş zaten:VERGİLEŞTİRİLMİŞ KAZANÇ KUTSALDIR.DİYE.
ismail erdem (5 months ago)
+Yılan Serdar bak güzel kardeşim bu vergileri isterse atatürk gelip koysun ona bile itiraz ederim öyle herşeyi kabul ederek politikacıların ekmeğine yağ sürmeyin adamlar babanızın oğlu değil sen itiraz etmezen seni köleye çevirmek için elinden geleni yaparlar onlar için hiç bir sınır yok oy versinlerde isterse dünya yansın hiç umurlarında değil
Yılan Serdar (5 months ago)
+ismail erdem helle yarrama bak hele acaba başta chp olsa itiraz edecekmiydin gerici seni.
Ömer can (1 year ago)
Atatürk olmasaydı Marmarayın adı Yorgoray olurdu.
Hakan Aktaş (27 days ago)
Akıl sikimin ucunda degilki sokupta vereyim.sana
Murat Tiktaş (4 months ago)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Till I Die (7 months ago)
.fçögjhjkdalşdsmfngsşjfalkşdölfgknhjgşkrfailsdşmflknidklşsailfmkfgşjipklsaşdmkfslkjoşıjpdk allahım senin zekana lanet olsun bu nedir ya 10 kiş ibeğenmiş bide fnj4ıuwodıjpokekfp4ıjtrekmldşsöfeokrpgıj5hgubjd fxşlişçplergokıjtrbhsejskdl PÜH PÜH PÜH PÜH PÜH PÜH SİZE LANET OLSUN LAN
Selim Yenisey (7 months ago)
Qumiq. Aferim seni gidi afacan
Atilla Yilmaz (7 months ago)
Ulan çakma Atatürkçü hizmet yapmadan Atatürk olmasaydı buranın adı yargoray diye bu işten de emeksiz sahmetsiz nemalandınız
Defne Su Zengin (2 years ago)
Benim doğum günümden 1 gün sonra çekilmiş21.09.2006
Ramakrishna Katta (1 month ago)
Music vunta chala bagavuntadi
Onur Vara (1 year ago)
Defne Su Zengin amk veledi sen simdi 5 emi gidion amajsgsjgg
Yomra Imamhatip (1 year ago)
Defne Su Zengin lol
Defne Su Zengin veletttt
Defne Su Zengin (2 years ago)
yani ben doğduktan 1 gün sonra çünkü ben 21 Eylül 2006 da doğdum
minorblazerk t (2 years ago)
oha yaa 10 yıldır önce planlanmış hayaldi gerçek olmuş erdoğanın eline orda çalışan işçilerin de ellerine sağlık harika
Minorblazerk çok mu zor orospu cocugu maramayi yapmak ? Orta-çağ da yaşamıyoruz. Yaşadığımız cağ teknoloji cağı amk tabi yapacaksın. Ki zaten bunu yapanda biz değil japonlar. Övündüğümüz seylere bak yazık
Cihan Gülümser (2 months ago)
Sikerim marmarayıda yolunda köprüsünüde millet parasızlıktan bitmiş amk bunlar neyin derdine düşmüş
Furkan 'Dax' Ocal (2 months ago)
Sercan Karataş ingilterede marş tüneli var bundan 20 sene önce açıldı derinliği ve uzunluğu 40 50km ve full deniz altı aptal seni :D
Sercan Karataş (10 months ago)
Serhat S! Ulan mal bu proje dünyada örnegi yok..tek Türkiyede var...az beyninle milleti kandirma amk
Kleine Soolking (1 year ago)
Onur Vara memnun deyilsin de hayde oburku bok ulkelere azda olsa ulkenin nufusu azalir
Abdullah Gökdemir (2 years ago)
2016 be
`T4 (3 years ago)
sene 2006'dan 2016'ya .. vay be
Tugay Atmn 10 yıl olmuş
`T4 (3 years ago)
sene 2006'dan 2016'ya .. vay be
Faruk Özen (3 years ago)
Buna benzer animasyonları "blender" ile yapabilirsiniz.
Trojan Anatolian (3 years ago)
Dinsizleri aşağılayıp , müslüman olmayan Japonlara yaptırdıkları Marmaraya nasıl,hangi yüzle binecekler acaba..Ateistler, dinsizler faydasızdı hani...
Sinem Bülbül (2 months ago)
+president of the banana repuplic Bircok Japon arkadaşım çoğu ateistim diyor.Hatta kendime inaniyorum gibi degisik cevaplar verenler de oluyor.
erol guzelcom (3 months ago)
haklı.
Arif Güneş (3 months ago)
Bu konuyu bu kadar mala baglayani ilkkez gordüm. Artik gözümde 2 kat aptalsiniz dinsizler
Ateistlerden konuyu japonlara getirmek... :) komedisiniz olum siz..Japonlar güneşe taparlar pagan inanclari vardir ayrica budizm de etkilidir.Siz zeka küpü ateistler de ancak inanclarla tasak geçer isinize gelince hani faydasizdik hesabi yaparsınız..
Selçuk Eker (3 years ago)
İlk fizibilite etüdü, 1985 yılında tamamlanmıştır. Fizibilite etüdü ve güzergahın yeniden güncellenmesi ile ilgili çalışmalar, 1997 yılında tamamlanmıştır. TK-P15 sayılı JBIC kredi anlaşması, 17 Eylül 1999 tarihinde imzalanmıştır. 2000 İlkbaharında Müşavirlerin Önyeterlik süreci başlamıştır. 28 Ağustos 2000 tarihinde Müşavirlerden teklifler alınmıştır. Mühendislik ve Müşavirlik Hizmetleri Sözleşmesi, 13 Aralık 2001 tarihinde Avrasya Ortak Girişimi ile imzalanmıştır. 15 Mart 2002 tarihinde Müşavirlik Hizmetleri başlatılmıştır. 25 Temmuz 2002 tarihinde jeoteknik etüt ve incelemeler başlatılmıştır. 23 Eylül 2002 tarihinde İstanbul Boğazındaki Batimetrik etütler başlatılmıştır. 2 Aralık 2002 tarihinde İstanbul Boğazındaki derin deniz sondajları başlatılmıştır. 6 Haziran 2003 tarihinde BC1 (Raylı Tüp Tünel geçişi ve İstasyonlar) İhale Dokümanları, Önyeterlik almış Yüklenicilere gönderilmiştir. 3 Ekim 2003 tarihinde Yüklenicilerden BC1 (Raylı Tüp Tünel geçişi ve İstasyonlar)teklifleri alınmıştır. kaynak : Wikipedia
salih hoş (3 years ago)
Sadece mühendislik harikası değil aynı zamanda çevreci gidin TCDD'nin sitesinden (veya bastırdığı dergilerden) bakın sistemi balıkların üreme ve göç yollarını dikkate alarak yapmışlar !!
salih hoş (3 years ago)
videonun adı proje !!
Emre Türk (3 years ago)
+salih hoş olum video 2006 da yayınlanmış ne iş???
Agahan (5 years ago)
Hain tava beyninin basmadığı hususları götünle çözemezsin. Eğitimden ne anlarsın lan sen telsiz? Göt oğlanı bilip bilmeden, yok eğitim arttıkça CHP'nin oyları düşermiş... Amına çaktığımın evladı ülke peşkeş çekilmiş umurunda değil de, insanların arabaları, dükkanları yakılmışmış... Camide de kafa çektiler, dimi hatta kafa çekip ananı minarede siktiler... Siktir git amına kodumun piçi...
su87aksamgozlu (5 years ago)
Büyük emek, kolay değil. Insanlar neler yapıyor, helal olsun..
Dursun Seren (5 years ago)
bu ulkenin sahi akp dir zorunami gitttttti kardasssssssssssss zorunaaaaaaaaaaa alirsin oylari sonra otersin capulcular
Dursun Seren (5 years ago)
capulcunun bi tanesi diyoki en pahali benzini kullaniyoruz akp ile jijtigimin capulcusu akp den once beznzin kac dolardi serefsiz akp den once terore bak akp jiksin ananizi ulkenin yarisi akp sehitleredn akp nin icinde cikiyo tesvikiyeden degil zataen ataturkcu olupda sehit gormedim ya neyse zenginler isadamlari gazeteci sanatci bunlar dan bide sehit ciksin yahu cikarmi yerrek cikar onlardan yerrek basli putperestler
highead (5 years ago)
akp ninde chp ninde bilimum bütün partilerinde cibiliyetini sikeyim hepsi aynı b.kun laciverti farkında değilsiniz.
erdal akman (5 years ago)
postal yalayicilari sizi,simdide kutuk yaliyorsunuz,,hukumeti devirmek icin agactan medet umacak kadar dustunuz reziller,,yasasin buyuk ,buyuyen turkiye,,gotunuzude yirtsaniz birsey yapamazsiniz artik..
erdal akman (5 years ago)
bu capulcular birde egitim duzeyleriyle ovunurlerya ilginctir egitim duzeyi arttikca chp nin oyu dusmus bu ulkede,,su chp ve kilictarogluna oy veren salaktir kardesim,,cahildir,,mal dir mal,,once insan olun,, cikip meydanlara gunahsiz insanlarin arabalarini ,dukkanlarini yaktiniz,herkesin vergisiyle yapilan kamu mallarina zarar verdiniz,sonrada egitiminle ovun bana,,hassiktir capulcu..
fokojan (5 years ago)
capulcu dedigin insanlarin cogu egitim ve bilgiyle seni ikiye katlar hero73. o capulculara sukret ki bu ulke herhangi bir ortadogu ulkei degil.
highead (5 years ago)
kuzey anadolu fay hattı ve tünel için oluşturulan zemin desem tüneli k.çını yırtarak savunan insanlara bi şey ifade edermi acep depremden sonra ne diyecekler acaba
ThePkhk111 (5 years ago)
يخوف شوي
saad995538 (5 years ago)
ممتاااز goood
seribaz (5 years ago)
Vay be, bu video 7 sene önce eklenmiş. Dile kolay.
Red PAIN (4 months ago)
+isimsiz vatandaş vay be yanıt 11 ay önce dünyaya ayak basmış
isimsiz vatandaş (1 year ago)
vay be bu yorum 4 yıl önce yazılmış
ocak13 (5 years ago)
KANSIZ BABANDIR LAN TOP ! senın kulağını keserım götüne YAMA yaparım akıllı konus benımle !! Amcık ben MHP LIYIM !! OLUM 3-5 KISI ELINDE SOPALARLA SOKAK ARASINDA ÖGRENCILERI DOVMEYI ADAMLIK SAYIP ANLATIYOSAN SENIN ADAMLIGINI SİKİYİM PİÇSIN OGLUM SEN !! BEN YAPILAN İŞİ HICBIRZAMAN ELEŞTİRMEDIM PROJEDE EMEGI GECEN HERKESDEN ALLAH RAZI OLSUN AMA AKP İGNE UCU KADAR İŞ YAPSA SHOWA DÖNUSTURUYOR BUNU ANLAMIYORUM ..!! BUKADAR SATILAN KURUMA ,ÖZELLESTIRMEYE VERGIYE CEZAYA RAGMEN YAPILAN İŞLER AZ BİLE!
ocak13 (5 years ago)
senı sıkerek gecsınler bence pıc!! babasının parasıyla yaptırmadıya tayyıp !! dunyanın en pahalı benzınını kullanıyoz yıllardır .. bırakta yapsınlar bıseyler !!!
muhammad alharbi (5 years ago)
ما شاء الله تبارك الرحمن
wolky1907 (5 years ago)
bugun aciliyo marmaray... utanma hadi git bin sende:)
Murat şentürk (5 years ago)
Türkler değil japonlar yaptı izle gör youtube.com/watch?v=6zi8Z4KdF1c
mustafa gündüz (5 years ago)
cahil senin babandır buse
C. Celikoglu (5 years ago)
<<< Istanbul
Seyyah Katip (5 years ago)
arkadaşlar böyle videoları hangi programlarla yapıyorlar basit bir çalışma yapacam bu tarz ama kolay kullanabileceğim bir program varsa bilen yazsın, şimdiden teşekkür ediyorum cevap için...
GCT (5 years ago)
Coğrafi olaylar neticesi ile hayatta kullanmam böyle bir şeyi. levhaların hareketleri basınç depremler vs vs. kıtalar her geçen gün birbirine yaklaşıyor bu yüzden çok tehlikeli
Red PAIN (4 months ago)
En son yıkıcı deprem 1999 oldu zaten, bu saatten sonra anca kiyamete
Red PAIN (4 months ago)
Olm marmara'dan da tırsıyonuz ya vay amk
Emre (8 months ago)
Haklısın 5 yıl önceki GCT 😂😂😂
Sedat Cil (6 years ago)
a3101b işsizlik şuan kaçta enflasyon ne durumda borçlar ne durumda ekonomi ne halde ve faizler nerelerde şimdi bu yazdıkların için utanıyormusun acaba merak ediyorum. veya sen akp nin hangi sitesinde oturuyorsun? veya bu ulke diye nerede yaşıyorsun? umarım bunları yazarken sadece zaman sabah vb. gazeteleri okuyarak yazmamışsındır. umarım gerçek fotografı iran once gormeyi başarırsın.
Acepi11 (6 years ago)
Marmaray projesi 29.10.2013 bitecek arkadaslar
Serdar Gökhan (6 years ago)
Ln salaklar projeye devam ediyorlar birşeyi bilip bilmeden konuşmayın...
kebabies001 (6 years ago)
Pao
Ferhat4161 (6 years ago)
bu projeye noldu arkadaslar? insaat devam ediyormu? ne zamana biter?
isimsiz vatandaş (1 year ago)
Bitti bile
traindude80 (6 years ago)
@buzfatik hahaha harikasin be
amid mammadov (7 years ago)
salam maleykum allaha yakin olan insanlar ben amid mamedov baki sheherindeyim ben uzumu mekkeye tutub sizden allahin ismi ile yalvaririm beni dinliyin bir sayt var ismi(youtube.com)orada arayin (amid wants citizenship) orada ben konushurum derdimi dinliyiniz allah sizleri dinlesin amin telefonumuz 99470 307 36 01 ([email protected]) imdat elinizi uzatin turk halgim allah ta size el uzatar inshallah
Caol Ila (7 years ago)
mtakman, aptal ve kıymetsiz olan senin sözlerin, yazık olan şu ki, senin zihniyetin bu ülkeye "yeni" diye yutturuluyor. Önce bir iki değer sahibi ol ondan sonra insanların değerlerine dil uzat. Tüccar bozuntusu seni.
traindude80 (7 years ago)
Birisi bana Haydarpaşa nolcağnı söyleyebilirmi??
Kadaj100 (8 years ago)
@ehilas12 Vay be Türkiye ne güçlü müs haberim bile yok.. nobel lerden belli oluyor..
Kadaj100 (8 years ago)
@mursitaksoy türk halki ayni yunanistan gibi .. yani SAHTEKAR. Ve sonumuz yunanistandan daga kotu olucak cunku onlara AB yardim etti .. Vergi kaçakligi ve yan gelirde turkiye 1 numara ..
Kadaj100 (8 years ago)
@if1453 o kadar vergi ve büyüme varken bunlar dogal projeler.. her parti yapardi.
NwF Zz (8 years ago)
amazing job...
EMRE CIRIK (9 years ago)
merak edıyorum burada memleketı satıyor falan dıyenler marmaray bıttıgı zaman kullanmayacak mı? eger bıraz onur gurur varsa kullanmazsınız.. zamanında koprulere karsı cıkanlarda aynı zıhnıyet. yaptırmaz yapmaz.. tas ustune tas koymaz.. sonra ne bu ınsanlar, cagdas turkıye.. hıkaye.. kım yaparsa yapsın takdır etmek gereklıı.. bugun eskısehır ankara arası 1 saat ve 1.sınıf trenler ıle gıdıyor ogrencıler.. kım yaptı?
Emre (8 months ago)
8 Yıl önce bile 2018 den güzel bir yorum 8 sene sonrasınada yorum yapabilirmisiniz🙋 ( İsmime Takılmayın )
Anil Uzunbiyik (9 years ago)
yaw politika yapacagınıza proje hakkında yorum yapın ne adamlarsınız be
Ahmet Inan (10 years ago)
anlatayım: ilk tüneller getirilirken tünellerin içi hava ile dolu, bu yüzden suda batmıyor. Batırmadan önce içindeki hava yavaş yavaş vakumlanıyor ve batırılıyor. Asıl mesele aslında birleştirme anı. Orası çok zor. İki tünel birleştirildiğinde eklenen tüneldeki basınç düşükken diğer mevcut parçadakı basınç çok yüksek oluyor. o anda kapakların birleştirilip açılması çok büyük emek ve hesaplara dayanıyor. Kolay gelsin..
Selim Yenisey (7 months ago)
Ahmet Inan tamam sakin ol :D
Erkan ERTEM (11 years ago)
idare eder.
selçuk eryürek (12 years ago)
mühendislik bu olsa gerek inşallah herhangi bir aksaklıkta ne yapacaklarını da biliyodur bunu yapanlar. Muazzsam çalışmlar önlemleri alınmazsa çok büyük felaketlere neden oluyorlar Umarım böyle birşey olmaz Bu proje tüm istanbullulara hayırlı olsun
Selim Yenisey (7 months ago)
Rahatta qal bitti
Emre (8 months ago)
YOUTUBE DEKİ İLK YORUM BULUNDU!!!
ekrem bülent kırca (12 years ago)
çok güzel bir animasyon, tebrikler...
Selim Yenisey (7 months ago)
ekrem bülent kırca teşekkür ederim

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.