HomeМузыкаRelated VideosMore From: BeyoncéVEVO

Beyoncé - Partition (Explicit Video)

1023696 ratings | 194944723 views
BEYONCÉ Platinum Edition. Available on iTunes: http://beyonce.lk/itunesplatinum Available on Amazon: http://beyonce.lk/platinumam Box Set includes : 2 New Tracks . 4 New Remixes . 10 Live performances . 2015 Mini Calendar . 2 Photo Books . 17 Music Videos Music video by Beyoncé performing Partition. (C) 2013 Columbia Records, a Division of Sony Music Entertainment Follow Beyoncé Website: https://www.beyonce.com Facebook: https://www.facebook.com/beyonce Twitter: https://twitter.com/beyonce Instagram: https://www.instagram.com/beyonce Listen to Beyoncé iTunes: https://itunes.apple.com/us/artist/beyonc%C3%A9/id1419227 Spotify: https://open.spotify.com/artist/6vWDO969PvNqNYHIOW5v0m
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (52278)
Marianah Rules (22 minutes ago)
2019 anyone bey is just phenomenal 😫♥️
naoumi92 (3 hours ago)
Short hair Beyonce was WILD !
ItzFrantic (13 hours ago)
2019?
Miss Vela (18 hours ago)
Sexy level: Out of this world 😍😍😍
Because it's shit (18 hours ago)
A la fin j’y étais vraiment pas prête genre vraiment
Falls Gal (21 hours ago)
Like Pimp C said , no hamhocks just Angus meat . All the Texas women 🤘🏿
This is as close to porn as we can get here on YouTube.
ikaro fernando (1 day ago)
Simplesmente maravilhoso........ 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷Brasil
Vince Vic (1 day ago)
But what's that even mean?
Clash (1 day ago)
1:10 Sounds like a cartoon sound effect.
Tsurugaya Otsuu (1 day ago)
Who else came here after Eugene's drag show?
Kathryn Price (2 days ago)
I'm so gay
pikachu (2 days ago)
i have this song in my 'inner stripper' playlist sksksksk
Jaslyn Yarbrough (1 day ago)
U gotta playlist and everything💀💀
Toki Poki (2 days ago)
Beyonce ? Slay Explicit video ? Partition 2000? 19 Hotel ? Trivago
A relevant person (1 day ago)
periodt
ilike turtles (2 days ago)
💗💕
Lizzy ogal danceQ (2 days ago)
When your inner stripper comes out
HandBruh Pixwire (2 days ago)
just wanna know..who watch this because blackpink
JEYSI ESPAÑOL (2 days ago)
sexy
Caleb Wrubleski (2 days ago)
everyone loves beyonce she is prob dumb as a door knoob
CJ A (2 days ago)
“ He like to call me peaches when we get this nasty” OKKK BITCHHHHH 🤪
Jam Den (3 days ago)
2019 and i am still thinking if this is how Blue Ivy was made???
Shezus Nice (3 days ago)
Yas!!!! Choreographer is a genius!
Vikas Joshi (3 days ago)
beating my meat
ELIJAH YEAAAS (3 days ago)
Jay-z look like a raisin just sayin
I Love Christmas (4 days ago)
Beyonce is truly sold out to Jay Z!❤ Its so cute! She loves him. And she is winning him over. 😄 That crystal lingerie is everything!
Hugh Andrew Green (4 days ago)
how the fuck did she do that 3:03
Donetta Kirby (4 days ago)
😍😍😍
Brittany McGill (4 days ago)
Hint hint nicki and cardi, this is how to make a sexy music video without looking like a slut 😂
Marylle Paitan (4 days ago)
Lemme hear you say "Hey Ms. Carter" Say, "Hey Ms. Carter", gimme sum'n See me up in the club with fifty of the girls Posted in the back with my things on my grill Brooklyn brim with my eyes sittin' low Every boy in here with me got that smoke Every girl in here gotta look me up and down All on Instagram, cake by the pound Circulate the image every time I come around G's up, tell me how I'm lookin' babe Boy this all for you, just walk my way Just tell me how it's lookin' babe, just tell me how it's lookin' babe I do this all for you baby just take aim And tell me how it's lookin babe, and tell me how it's lookin' babe Lookin' babe Drop the bass, mane, the bass get lower Radio say speed it up I just go slower High like treble, pumping on them mids Ya man ain't never seen a booty like this And why you think ya keep my name rollin' off your tongue 'Cause when you want a smash, I'll just write another one I sneezed on the beat and the beat got sicker Yoncé all on his mouth like liquor Driver roll up the partition please Driver roll up the partition please I don't need you seeing 'Yonce on her knees Took forty-five minutes to get all dressed up We ain't even gonna make it to this club Now my mascara running, red lipstick smudged Oh he so horny, yeah he want to fuck He bucked all my buttons, he ripped my blouse He Monica Lewinski'd all on my gown Oh there daddy, daddy didn't bring the towel Oh baby, baby we slow it down Took forty-five minutes to get all dressed up We ain't even gonna make it to this club Take all of me I just wanna be the girl you like, girl you like The kind of girl you like, girl you like Take all of me I just wanna be the girl you like, girl you like The kinda girl you like Is right here with me Driver roll up the partition fast Driver roll up the partition fast Over there, I swear I saw them cameras flash Handprints and footprints on my glass Handprints and good grips all on my ass Private show with the music blasting He like to call me Peaches when we get this nasty Red wine drip, talk that trash Chauffer eavesdropping trying not to crash Oh there daddy, daddy didn't bring the towel Oh baby, baby we slow it down Took forty-five minutes to get all dressed up We ain't even gonna make it to this club Take all of me I just wanna be the girl you like, girl you like The kind of girl you like, girl you like Take all of me I just wanna be the girl you like, girl you like The kinda girl you like Is right here with me Take all of me I just wanna be the girl you like, girl you like The kind of girl you like, girl you like Take all of me I just wanna be the girl you like, girl you like The kinda girl you like Is right here with me
Pumpkin Senpaii (4 days ago)
Lol
Quezia (4 days ago)
❤️
flowetry1 (5 days ago)
I wonder if Mathew Knowles has watched his video
Nomuka Nyamaa (6 days ago)
My inner hoe is awaken
Generic Channel (6 days ago)
🤤 christian louboutins
*STUPID!*
Seher Kivrak (6 days ago)
😍😍😍
David Sastre (6 days ago)
Is this a Breen starship, because I see a ... !
supervfg (6 days ago)
O que é isso, B? Uau!
FJ music (7 days ago)
Finally found this song.... I was looking for this song for a long time....
Lance M (7 days ago)
Damn, I'm shocked. How can someone this gorgeous be a tranny? you would never know. They sure did a good job on her.
How Bou Dat (6 days ago)
Lance M she’s not a trans wtf
SummerTime (7 days ago)
0:37
Shivani Jaiswal (7 days ago)
1:21 I think moto moto like you
Finn Fatalityx (7 days ago)
This song and Pour it Up makes me wanting to be a stripper.
Troy Myers (8 days ago)
Beyonce is 🔥🔥🔥🔥
Haley Claxton (8 days ago)
Is it just me, or does only 45 minutes to get all dressed up seem unrealistic?
Human Human (1 day ago)
Haley Claxton make-up and all that stuff I guess
Sergio FR (8 days ago)
omg, is that bey's house?
Capricorn Blue (8 days ago)
How can so many people dislike this? You people must be super boring in bed and just in general.
jydaflyest (1 day ago)
The driver disliked this video; he wanted to see Bey and Jay getting it on.
Saint Akins (8 days ago)
Beyoncé's love song to her husband Jay-Z.
Sanjana Lokhan (9 days ago)
Blue ivy will watch it and will said Yeah thats how my dad and mom make me😃🤣😅😂😂
akirameta (9 days ago)
I came here to fap. I'm sorry.
Cajun Witch (9 days ago)
He Monika Lewinskied all on my gown. Lol
Jon Wright (7 days ago)
What does it mean!😭
Laura Lew (9 days ago)
✨jess✨
Laura Lew (9 days ago)
💋💋💋
Ayeesha Monks (9 days ago)
Play this at 0.75 speed, thank me later
Lucas Reis (9 days ago)
Pegue lá no carro as malas de paris
Dwayne albano (10 days ago)
Gosh this is perfect song for dancing
AJ Fordz (10 days ago)
i like partitions, keep me from falling to the seduction, resistance is real. when you know if you sleep with that chick theirs gonna be alot of problems from the boss
Stanley Fisher (10 days ago)
I’d hit it
2019?
cries (10 days ago)
2:54 I speak french and I clearly understand what the girl said 😭😭😭
cries (9 days ago)
+Joe Cloud She said "Do you like sex?"
Joe Cloud (9 days ago)
cries what did she say?
Karin Michelle (11 days ago)
She wrote this when she was pregnant feeling gross and had a fantasy who remembers when she released this album out of nowhere
Randy Use (11 days ago)
2019 😘
Ahmed Yassin (11 days ago)
Jetaime.beyance.there .image😍🤗🤩😍😎😋😊😉😆😗😙😚☺🤗🤩🙄😑😑🤔😐😶🙄🙄
jiminsuwu (11 days ago)
*am I the only only one that can edit here just to loook at the comments to see what people are saying?*
Peter Gašperan (11 days ago)
Is this about harddrive maintenance?
Mohammed Rahman (11 days ago)
Good song.
Albern Sultan (11 days ago)
6-BOSPACKBES
Albern Sultan (11 days ago)
PACK~9
Sandy Mares (12 days ago)
All thisss and STILL JayZ cheated! Psshhh..I shall stay in my pj's while at home. Js..😄
Boban Kotevski (12 days ago)
Hi Beyoncé.
BL ND (12 days ago)
GET YOURSELF A BEYONCE 😩🙌🏻
tshepang bulane (13 days ago)
Blue Ivy doesn't need to know about the birds and the bees she just has to watch this😂😂😂😂
Lucas GamerTM (13 days ago)
Tá duro
Lucas GamerTM (13 days ago)
Meu piupiu
Angel Pongrakthai (13 days ago)
3:31 she does a pentagram took me a min to figure out how she did it
Carrie Colyer (13 days ago)
oml imagine if a child found this
Aigul Sain (13 days ago)
Невозможно закончить глядеть этот клип !!!! 5 лет! Он все еще наилучший!
Levi Ackerman (13 days ago)
Damn.
Сергей Юхно (13 days ago)
Sasha Fierce?
Riley Thiede (13 days ago)
Director: So how sexy do you want this video to be Beyonce: Yes
SON MONTANA601 (13 days ago)
The look she gave Jay Z at the end of the video basically telling him I’m under you’re control and I love it 😂😂😂😂😂😂😂
amanda leticia (13 days ago)
Brasil alguém???
Yeah naw I’m good
Chippewa Guy (14 days ago)
Why can’t she be more like Rihanna and show some tit
Panda PlayZ (14 days ago)
Chippewa Guy eww and she ain’t riri
hyucklee (14 days ago)
This video confirmed my sexuality
Michealandre Grimaldo (14 days ago)
Hi Blue Ivy 😊
Paul Schroeder (14 days ago)
First 19 Secs. What Jz sees everyday and still cheats...so yep..
basant vimal sharma (14 days ago)
Money and drugs make them go naked
Hailey YT (14 days ago)
If there had to be one thing to turn me homo, this is it
G2-Colten (14 days ago)
Jay-z is one lucky man
Ms. Anderson (14 days ago)
This is to sexy idk how to feel freaky, damn she fine as hell
lil Dallas (15 days ago)
I love that she included hov in this, she’s literally singing about THEIR sex life
Millagross Velasquez (15 days ago)
Jay z didnt even cheat on her. They made up that scandal together to sell her songs thats on his streaming website. He profited off of the cheating songs, its all bullshit.
Tsuchi Ryū (15 days ago)
Bey is such a virgo 😆
Slay Girl
Just Cade (8 days ago)
This instrumental gets no appreciation, I can't be the only person who loves this song's production. It's so good.
DaddyKinkBts (3 days ago)
Me too
Chief Daddie (15 days ago)
Yo why is she doing this? Is she ok? Does she have no self respect? Or is she trying to tell little girls something. Vuw wtf is going on? I know dis hoe has some understand cus a dummy wouldnt be able to get to her level. But why would she portray this? Have you all forgotten about Marry, our blessed lady chossen to give birth to our lord and savior. Why would we idealize a figure so perverted from our chosen blessed sister. Yo, im so confused? Why is this a thing? Why do we allow this? More to it, encourage it.
Janae Young (12 days ago)
You do this shit on white women videos like this too?
sophia (14 days ago)
dont watch it if you dont like maybe? lmfao
S Charles (16 days ago)
highly sexualized. fancy video. (uncomfortable)
Joleen146 (16 days ago)
And why did Jay Z cheat on her???? He must have had temp insanity.
Hellow
random person (16 days ago)
If you want to know what dances these are from they are from ctazy horse paris
Elanor L (16 days ago)
2:54 if you are not french DO NOT LOOK IT UP

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.