HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Kult America

OHA diyorum! Turkish Youtube Stars [Kult America]

1275 ratings | 46166 views
On todays episode of Kult America I visit with my friends Melih and Ersan from the Turkish youtube channels OhaaDiyorum, & yapyap. We filmed some collaborations and they told me about their company. I was amazed at how much work these guys do to be some of the biggest Youtube stars in their country! ★★★ CONTACT ★★★ Email: [email protected] Facebook: https://www.facebook.com/RyanSocash
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (224)
Emir Tarık (3 months ago)
Melih abi ne diyon ya
Grande Turco (4 months ago)
Murica
Uğur Namlı (4 months ago)
I think if you're gonna make content with turkish youtubers not just one thats not funny and it's just so boring.I hope you make more with the other youtubers.(I mean turkish)
ibrahim can (6 months ago)
Turkey 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Genç Tosun (11 months ago)
#ASBAYRAKLARIAS
Bat Adam (1 year ago)
"it means 150 new ideas you need to find"
Vusal Babayev (1 year ago)
2:58 tamer abi mirrors edge catalyst oynuyor sevdigim oyun
Pluton Zombisi (1 year ago)
Oha diyorum Yapyap Power+1 and ryan power+1
Clash Boom (1 year ago)
Adam yosunu sevdi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
PLANET KONSOL (1 year ago)
Türk olan varmı
Hüseyn Tağızadə (1 year ago)
as bayrakları
Amacsiz DarkRoom (1 year ago)
❤❤❤❤melih❤❤❤❤
Arif Kutlu (1 year ago)
ENES BATUR .d
35Cengizhan Aksoy66 (1 year ago)
*CÜMLETEN SELAMIN ALEYKÜM...* 🇹🇷
wx 40 (1 year ago)
polonian jews and seferad jews relationshipssss
Muhammed Amirli (1 year ago)
abilerimizi gördüm hemen izledim
Samet Poyraz (1 year ago)
RYAN is handsome very Handsome
XX İsmail xx (1 year ago)
Turkish
Ryan <3
Pattle- IFK (1 year ago)
as bayrakları as
OfficialKebab (1 year ago)
Turkish people when saying the letter g Dopink Uploadink Turkum evt biliyorum.
Ecem Yıldız (1 year ago)
cem abiyi özledim la
Bağlamacılar (1 year ago)
anlamayanlar alt yaziyi türkce yapin 100 % 100 Türkce eklenti var
Kenzie Muser (1 year ago)
vay be melih abi seviyoz sizi FOREVER TURKEY
merve nur Şanverdi (1 year ago)
Kult Amerika Mediakraftın Amerika daki kanalimi
Agnes Ginger (1 year ago)
You are one of my favourite youtubers:-)Your videos are really great and very interesting.Also in my opinion your channel is not typical and this is fantastic:-)
Kult America (1 year ago)
+Agnes Girswoth well thank you for the compliment:)
GG GG (1 year ago)
cemi görüpte gözleri yaşaranlar :(
turkce gonusss
GameLordS- Mert (2 years ago)
as bayrakları as
GameLordS- Mert (2 years ago)
aynen doğru söyledin ;)
Melek Melek (2 years ago)
Lord Mert Hiçinmediler ki!
Boran Kuzum (2 years ago)
O Love Rayn 💖💜❤️💋♥️
pınar Civa (2 years ago)
En sıcak biberi diye çevrilmiş de o en acı olacak
Toprak AMV (2 years ago)
direk yazıdan çevirdim o yüzdne öyle oldu üzgünüm..
Cagatay Sengun (2 years ago)
pınar Civa Çok acı bu şekilde çeviriliyor bro doğru yani... herhangi bir sıkıntı yok
Batuhan Kakan (2 years ago)
Hello Ryan I'm Turkish, I love you man and I'm Englısh very very bad. I'm Turkish Mediakraft very big fan, We love you :)
team is PİJLİK (1 year ago)
+Ayşe Ece Yücel hayır ben çinceyim
Ayşe Ece Yücel (2 years ago)
baya iyi ingilizcen var ve sen ingilizce misin
Batuhan Kakan (2 years ago)
+Yunus Akçay bende biliyorum ama yinede sağol:)
Yunus Akçay (2 years ago)
Beynimi kaktın süper ingilizcen var haberin ola
Kult America (2 years ago)
+Batuhan Kakan thanks! 🇹🇷
Ender Gamer (2 years ago)
#TURKİSHPOWER +1
semih erkök (2 years ago)
ersan abinin kulağında küpemi var
Mustafa Kemal Atatürk (2 years ago)
BAY YİSİN VE ÜLKEMİZEDE DESTEK VERİYORSUN TEBRİK EDERİM KARDEŞİM GALP
vay ryan abi adamsın
Arda Kaya (2 years ago)
Yabanciddan cok Türk yorum var lan
Amacsiz DarkRoom (1 year ago)
Arda Kaya aynen :D
Başaran Şahin (2 years ago)
Battlefield 1 çok efso ya
Ela Akçay (2 years ago)
As bayrakları as
Aniel Sasaj (2 years ago)
topowa dycha, gimperr
Toprak AMV (2 years ago)
altyazı ekleneli 1-2 hafta oldu 1-2 hafta önceki yorumlar altyazısız yorumlardır
Eren Aran (2 years ago)
melih worlds hottest pepper in the world ne melih
melih şerifaki (2 years ago)
Türkiuem ne de gizel bir kanal bu oha digorum
Jason Bourne (1 year ago)
melih şerifaki annen
Kralyus Habbo (2 years ago)
as salih abi bayraklari/ plug flags salih brother :DDD
Bir PRO Bir NOOB (2 years ago)
TÜRKİYE
Bartu Demirci (2 years ago)
ryan you are perfect!
Wiox (2 years ago)
I love Turkish AMK DAHA ne diyim
Kivanc Yardirtan (2 years ago)
ım türkish and good video ım fans oha diyorum
Kaan Bozkurt (2 years ago)
0:49 şeytan ayrıntıda gizlidir
catty (8 months ago)
Asfasfafssk
The İrbis (10 months ago)
Nasıl bir bakış o öyle sinsi sinsi :D
Kokonattsu (10 months ago)
Ghost Driverrr O Darth Maul Star Wars'dan 😧
RİZELİ EFE AZ OYNAR (1 year ago)
Bisey ama anlamdim
RİZELİ EFE AZ OYNAR (1 year ago)
Ghost Driverrr lan maske
Ceren Gökdemir (2 years ago)
As bayraklari as as as
eren taşkın (2 years ago)
türkler burdamı
Amacsiz DarkRoom (1 year ago)
eren taşkın değil
PRO EKİP (2 years ago)
I LOVE YOU IM SEDA IM TÜRK <3
PRO EKİP (2 years ago)
melih abinin soy afını yeni öğrendim
mertCan YILMAZ (2 years ago)
the best youtuber EKİN SOYAK <3
Zeynep Aydoğan (2 years ago)
the best youtuber dan sonra IS gelecek
Kerem Karaağaç (2 years ago)
yav He He
mertCan YILMAZ (2 years ago)
siktrin lan aq antileri sizi
Cønstantıne (2 years ago)
Ekin soyak's a stupid cheat
Mehmet Ali (2 years ago)
sg
Ata YILDIRMAZ (2 years ago)
2:26 hangi video
Emir Demiray (2 years ago)
+Ata YILDIRMAZ önemli değil :)
Ata YILDIRMAZ (2 years ago)
Tamam Teşekkürler
Emir Demiray (2 years ago)
kola ile mentosu karıştırdık adlı deney videosu not: birde karıştırıp içme videosu var
Ata YILDIRMAZ (2 years ago)
videonun adı ne
EKIP (2 years ago)
kanalın ilk videosu
Selin Kaya kaya (2 years ago)
meelih abii aa sen neden ingilice konusuyon ya o türkçe e konuşsun
Cod Name Game (2 years ago)
1:40 fırat abi ne çizmiş laa
Can Sıkıntısı TM (2 years ago)
3:47 hangi video
Can Sıkıntısı TM (2 years ago)
teşekkürler :)
Zeynep Meriç (2 years ago)
Kadınları Zor Durumda Bırakan 12 Tatsız An
Can Sıkıntısı TM (2 years ago)
:D
Mehmet GÜL (2 years ago)
Aynısını ben sorcaktım lan D:aSD:as:d
Tuncay Ismayılov (2 years ago)
abeyyy
Barış (2 years ago)
sa beyler
Yasin Aydin (2 years ago)
cem abi 😣😣😳😳😵😵
The First Game (2 years ago)
Media Kraft :::::))))))
Yabgu Yamtar (2 years ago)
as bayrakları
Yabgu Yamtar (2 years ago)
as bayrakları
Mert Oyun Videoları (2 years ago)
https://m.youtube.com/watch?v=_-rFvrS_JTM
Thunder Bob (2 years ago)
Chwileczkę... Czy to ma być jakaś kryptoreklama Turcji??? Bo się zacząłem wnerwiać! Oj nie podoba mi się to lewactwo, które przesącza się przez niby neutralny kanał... Nie będę się rozpisywał więcej na ten temat, sam się domyśl dlaczego. Sorry ale łapka w dół.
Thunder Bob (2 years ago)
Spoko, nie chodzi o to byśmy się kłócili, może trochę przegiąłem że to lewactwo, ale też nie obrażałem, wyraziłem tylko swoje zdanie.
CHEF (2 years ago)
Trochę się z tobą zgadzam ale nazywanie jego filmu lewackim jest po prostu nie na miejscu
Thunder Bob (2 years ago)
W realnym świecie kolego. Bardzo lubię ten kanał, ale już bodaj trzeci filmik w ostatnim czasie jest o Turcji, w czasie kiedy mamy problem z uchodźcami z krajów muzułmańskich, kiedy Niemcy są już prawie półturkami, zwyczajnie zaczęło mnie to wnerwiać. Do tego wszyscy biją oklaski na zasadzie jaki fajny Amerykanin, jakie fajne filmiki robi - hura! Oczywiście robi fajne filmiki - ale mam dosyć tematów o Turcji, tym bardziej że wcale nie dostrzegam ani niczego ciekawego w tureckim żarciu, ani w tureckich YUtuberach...
CHEF (2 years ago)
Lewactwo i kryptoreklama Turcji? Człowieku na jakim ty świecie żyjesz?
Thunder Bob (2 years ago)
Masz na myśli mnie? To ja Ci powiedziałem co o tym myślę, a poza tym to wypowiadaj się bardziej konkretnie, gdyż nie chce mi się rozkminiać co Ty (autor) miał na myśli.
Royale Council (2 years ago)
Wohoo benim favori kanalımı ağırlamışsın🍭
Dilara Korkmaz (2 years ago)
vayyy cem abi be ne gunlerdi
Dilara Korkmaz (2 years ago)
oha diyorumu görüp geldim snskzbd
MUSTAFA DURMUŞ (2 years ago)
i m turkish i see melih's last video
Vermillion Yirat (2 years ago)
as bayrakları
Yusufx (2 years ago)
you oha diyorum favorite people
Yusufx (2 years ago)
türk yokmu lan
Dudley Dickerson (2 years ago)
Ryan, I love your channel, but I really cannot trust Turkey. They secretly want to kill us all for not worshiping their precious Mohammad, and they have dreams of subjugating Europe under another Ottoman Empire. They are largely responsible for unleashing the masses of murderers and rapists onto Europe. I wish you well, but I can't get on board with these guys.
Cibiko lol (10 months ago)
Dudley Dickerson eyyy half of our country hates current government. U are not alone 😂
Cibiko lol (10 months ago)
Dudley Dickerson lol u are so funny 😂 U don't have to worry our government can't do much.
steve contato (10 months ago)
You re very funny & sinister
Hasret Kilicoglu (1 year ago)
Dudley Dickerson what a prejudiced person
Patryk Baran (2 years ago)
my stars on the yt? BOXDEL, Rock Alone2k ...
Lord Flvcko (2 years ago)
Nice Videos dude i wish you the best for your youtuber way
Kult America (2 years ago)
+PieceOne213 so nice of you, thanks!
TrustGlaser (2 years ago)
You are one of my favourite youtubers :P
Kult America (2 years ago)
+TrustGlaser your my favorite subscriber:)
Ecem Kars (2 years ago)
ünlü olduk
aserz (2 years ago)
aha bizimkiler gelmiş
orkay sevil (2 years ago)
Melih abiiii
FLATEE (2 years ago)
Cool! Only LIKE!
Selin (2 years ago)
Serdar abi yine arkada çalışıyo 😂😂😂
ScaRLeTT2341 (2 years ago)
Nie wiem dlaczego nie lubię strasznie Turcji, ale kiedyś czytałam że wywlekli z restauracji jakąś Polkę i ją zgwałcili, po tamtym artykule mam takie zdanie o tym kraju jak o tych dzikusach które teraz robią zamachy w europie i podpalają choinki.
Cəfər. (2 years ago)
oyş
Michał Szeląg (2 years ago)
Ile Turasów w komentarzach się wyspało :v
RJ. Senan.Memmedov (2 years ago)
kamera arkasini bize goter miyolar amma simdi gorduk bir kismini
Robot Arif (2 years ago)
yarrak gibi ingilizceleri var amına koyim
Berkay Şeker (2 years ago)
olabilir
Smokie (2 years ago)
Widocznie taki mają zapał do pracy, bo odebrali go reszcie turków rozsianych po całej europie :) Pracuję z kilkoma ciapusami i większych chujograji jeszcze w życiu nie spotkałem.
Berat Taner (2 years ago)
Turkey
ECE OZGUR (2 years ago)
Asın bayrakları asın asın.
Cihan Alpaydın (2 years ago)
kanalın yarısı turk aq :D
Cihan Alpaydın (2 years ago)
Turkey Power !!!!!!
Şeyhdavut Tekin (2 years ago)
cem abi aklima geldi lan
AhmetHan Karataş (10 months ago)
Ah Cem abi Ah :( Senin olduğun videoları İzleyemiyorum Bile. :(
Genç Tosun (11 months ago)
Öldü :-(
hilall ylmz (2 years ago)
ayynn
baki yurdanur (2 years ago)
cem hakkinda konusuyor ar gencler !!!!
Toprak AMV (2 years ago)
altyazı sonradan eklendi ondandır biraz acemi ama :D
Ali (2 years ago)
+Baki Yurdanur altyazı var lan videoda
Busenur Karakaya (2 years ago)
gercektenmi boylemiinanolabiliyosun. biz su anda amerikalılarınıçınde turkleri temsil ediyoruz. aha sayende daha ıyı tanımış oldular
PaNzEr TR (2 years ago)
+Baki Yurdanur aklını nasıl alcan o adamın? gotunu mu vercen?
PaNzEr TR (2 years ago)
+Baki Yurdanur sakin ol veled sikmiyim ebeni
Şeyhdavut Tekin (2 years ago)
hicbisey anlamiyom ama mediakraft oldugu icin izliyom aq
YouTube Bilgiler (1 year ago)
ayn
Pia (1 year ago)
Macera Evi Önceden yoktu
Pia (1 year ago)
Furkan Yildirim Önceden yoktu
Furkan Yıldırım (1 year ago)
Şeyhdavut Tekin altyazı var
Mert Hamurci (2 years ago)
Turkce ceviri vr
Yiğit Orton (2 years ago)
Turkey <3
Şahin Şengezer HD (2 years ago)
Gençler size TURKHIS MEDIAKRAFT:Oha Diyorum!,YAPYAP,OyunDelisi,BonBonTV....
Ender Efe Erbektaş (2 years ago)
wtf perfeck
Brothers4Life (2 years ago)
Thanks

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.